Sziasztok! A WII-m olvasófeje megadhatta magát (2 éven belül másodjára), mert ha berakok egy lemezt, csak kattog egy darabig, aztán a kedvenc szövegemet írja ki, amiben a lényeg az ERROR. Van nálam kallódóba egy kanadai WII. Szeretném megkérdezni, hogy használható lenne-e annak az olvasófeje az én PAL-os gépemhez?
Sziasztok!Kezdő vagyok a témában, és érdekelne hogyan tudok játékokat USb-ről futtatni?Van egy 500Gb külsős vinyóm, erre ha szedek le ISO-kat és kicsomagolom akkor egyből menn ifog vagy van egyéb teendőm is?! Köszi mindenkinek! Üdv:mike
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49 Üzenetek: 2093
mikemyers13 írta ...
Sziasztok!Kezdő vagyok a témában, és érdekelne hogyan tudok játékokat USb-ről futtatni?Van egy 500Gb külsős vinyóm, erre ha szedek le ISO-kat és kicsomagolom akkor egyből menn ifog vagy van egyéb teendőm is?! Köszi mindenkinek! Üdv:mike
Csak azt magyarázd el, hogy ez hogy jön a "Wii játék olvasási hiba" topic témájához?
A kérdésedet itt tedd fel, illetve utána is olvashatsz, hátha kapsz választ a kérdésedre: {link}
Valamikor nagy nehezen sikerült szoftveresen machinálni a gépemet, hála a WII Hungary tagoknak! ...aztán jött (már nem is tudom, melyik) egy játék lemezen (ami nem ment háttértárolóról)...és úgy maradt.
Most megint azon vagyok, hogy elolvassam a "nagy softmod leírást" a la lemez nélkül.
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49 Üzenetek: 2093
odomisauq írta ...
Egyszer sikeresen frissítettem 4.3-ra.
Valamikor nagy nehezen sikerült szoftveresen machinálni a gépemet, hála a WII Hungary tagoknak! ...aztán jött (már nem is tudom, melyik) egy játék lemezen (ami nem ment háttértárolóról)...és úgy maradt.
Most megint azon vagyok, hogy elolvassam a "nagy softmod leírást" a la lemez nélkül.
Hali tudna valaki segíteni kezdő vagyok. Letöltöttem a Medal of Honor- Heroes 2 feltettem a pendrive-ra elindítom a game-t és vissza dob a wii alap felületére. Mi lehet a gond?