masinák

 

Fórumok
Project Zero: Maiden of Blackwater
Wii Hungary!  Fórumok  Élménybeszámolók és végigjátszások  Játék élménybeszámolók
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Oldal:       >>  
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Norbi(HUN)
2016 márc 26 szo , 11:43
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Project Zero: Maiden of Blackwater élménybeszámoló Norbi(HUN) tollából...
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 nov 21 szo , 08:41
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Na,úgy döntöttem,hogy ma este inkább borzongok mint akciózok,így jutottam arra az elhatározásra,hogy belekezdek a Project Zero kalandjaiba.Nagyon ígéretesnek tûnik,szóval alig várom,hogy összesza*#*jam magamat.




Ammm...kicsit bóklásztam a beállítások között és az audio-nál rátaláltam a Japós hangra,aminek örülök.Nekem tetszik a ting-ping-páng-pung szövegelés,mert megszoktam az anime-éknél.

Így kezdôdik a történet...VALAHOL EGY MESSZI MESSZI GALAXISBAN...Jah,nem az egy másik történet.
Na szóval,így kezdôdik a történet...




Heehhh...Hát ez a kis lány jobban be van kaksizva mint én....EDDIG.




Nos,a történetet ezzel a kis csajjal kezdjük,aki egy házban tért magához miközben elmerülve fetrengett egy térdig érô vízbe,ahol mihelyt magáhoztért rárontott pár kedves kis kísértet.A folyosón futkosva volt egy ajtó,amit mikor megérintettünk egy tragikus esemény története perget le a szemünk elött.Azután újabb futkározásba kezdtem és ide jukadtam ki.

A Gamepad szerény véleményem szerint,úgy néz ki,hogy több funkciót is fog majd támogatni a fényképezésen kívül.Itt van példának okáért ez a térképfunkció.

(A felsô a TV képe az alsó pedig a Gamepad-é.)






[ Módosítva 2016 márc 26 szo , 11:44 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 nov 21 szo , 10:10
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Most,hogy vége az elôzmény kijátszásának kezdôdjék az igazi sztori.




Na ez a fényképezôsdi nagyon fajára sikeredett,lehet itt össze-vissza forgni a nappaliban szellemekre vadászva.
Ez pedig a fô hôsnônk...,hát nem egy tündi-bündi? Nagyon remélem,hogy az éjjszakában nem csak szép,hanem okos is.




Nagyon baba ez a játék,pedig még igen csak az elején vagyok neki.A fényképezôsdi tényleg nagyon jól ellett találva és ami még szintén pöpec ebben a kodak masinában,hogy bizonyos dolgokat is ezzel a géppel tudunk megtalálni a kísérteteken kívül,mint például ezt a kulcsot.
Van egy olyan segítônk (egy fényessen ragyogó szellem),akit a ZR gombbal tudunk elôhívni és megmutatja nekünk az utat,ha nagyon eltévednénk.Ez szerintem egy nagyon pöpec kis dolog ebben a játékban.




Na baffki,hát ez sem mindegy?
Mint azt korábban is mondtam a Gamepad egyszerre ad térkép és fényképezôgép funkciót,plusz egy ugyanolyan képet mint ami a tv képernyôjén van.Így tehát jelenleg három féle funkciót is ad.Na,de visszatérve a fényképezôre,itt van az a funkció,amikor nem kísértetet,hanem más tárgyakat keresgélünk vele.Ilyenkor egy hang és egy fehér félkör alakú csík jelöli nekünk a pontos helyét,de itt lehet a tárgy helyett akár egy kísértet is,mert azt is ugyan így jelöli.Viszont ha tárgy és egy olyan tárgy,ami nem fogja magát egyszerre felfedni,akkor jön az a dolog,hogy a Gamepad-et addig forgatjuk jobbra vagy balra,ameddig ki nem tisztul az a tárgy.Amikor sikerül eltalálni a pontos helyzetet akkor a Gamepad is gyengérôl erôteljesebb rezgésbe kezd és a Gamepad képernyôjén is egy piros kis golyó fog világítani a kör tetején.
Na ez a fajta cuccos keresgetôsdi nagyon tetszik,kíváncsi leszek rá,hogy milyen élmény lesz majd a kísértetekre vadászni.






Heehhh... a játéknak az eddigi része csupán egyfajta tutorial volt,hogy hogyan kell használni a fényképezôgépet kísértet ellen és tárgy kereséshez.Ami viszont ezután következik az már szerintem nem lesz gyerekjáték.A játék történetvezetése szintén nagyon pöpec.Lesznek itt nem várt fordulatok is van egy olyan érzésem.Mára viszont ennyi,na nem azért mert parázok,hanem mert fáradt vagyok kajakra.




Na még ennyit a végére.Hát ez nem éppen sikeredett a legjobbra,asszem ezen még javítanunk kell.
Így végzôdött az elsô rész...



[ Módosítva 2015 nov 22 v , 01:13 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 nov 22 v , 04:02
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Ma ismént folytatódik a játék és eddig az történt,hogy javítottam kicsit a RANK-omon,mert az a korábbi "C" nem nagyon volt túl rokonszenves.A mostani sem annyira meggyôzô,de mentségemre szóljon NORMAL módban vagyok és a folyamatos post-olgatások miatt is hosszabb idô mire kipörgetek egy epizódot.A játékban lehet még különbözô kosztümöket is szerezni,amiben a szereplôket be lehet öltöztetni.Ami már az elején tetszett,hogy sok kosztüm lehetôség van.Kíváncsian várom ôket...




És már forog is tovább a történet...




Pont most torpant be hozzám az a kiscsaj,aki a trailer-ekben elmetszette a saját nyakát,illetve csak úgy látszott,mert egy gonosz kísértet segített neki benne.Eddig annyira para nem volt a játék,jó még nagyon az elején vagyok,úgy is mondhatom,hogy szinte még sehol sem tartok.A játék történetvezetése viszont már az elejétôl fogva nagyon jó és a grafika is csodálatos. Az irányítás kicsit olyan elsô generációs Resident Evil-re emlékeztetô,ami nekem megint tetszik.
Az alsó képen láthatjuk a térképet,amin a szobák és egyéb helyek csak akkor rajzolódnak ki,ha már egyszer jártunk ott,szóval különben tök vakok vagyunk a kezdésnél.






[ Módosítva 2015 nov 22 v , 04:17 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 nov 23 h , 12:18
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
És az elsô éjjszakai erdôs kólicálásom megkezdôdött.A háttérzene nagyon megnyugtató és fülbemászó... Kicsit olyan rejtelmes hangzása van neki,tipikus szellem keresôs.





Kólicálás ezerrel a sötét és sejtelmes erdôben,de eddig boldogság van,mert még nem voltak kísértetek,akik az életemre akartak törni. Érdekes amúgy,hogy a kiscsaj aki korábban bejött hozzám az üzletbe,itt az erdôben megjelenik nekem egyfajta emlékképben.Van egy olyan érzésem,hogy ez a csajszi már halott volt akkor is,amikor bejött hozzám az üzletbe.Vagy csak képzelôdnék...?



Luigi's Mansion 5...


Van egy ilyen menünk is,amit az "Y" gombbal tudunk megnyitni játék közben.És nagyon ajánlatos,hogy ezt ne felejtsük el különben egy huzamosabb kísértet dulakodás után ott hagyhatjuk a fogunkat is.Vannak itt különbözô ITEM-ek,fotók,szellem listák és a térkép,amiket megtudunk nyitni bármikor.




Na ezek a kis erdei lámpionok kicsit megnyugtatóak tudnak lenni.Ebben az epizódban nincsen fényképezô funkció,úgy hogy nagyon remélem nem fognak a nyakamba hullani a kísértetek...




Hát igen...A Koei Tecmo tud játékot fejleszteni.Már rég nem találkoztam olyan játékkal,ahol az árnyékok és fények valamit a víz megvalósítása ennyire profi lenne mint ebben a játékban.A vízbe ha belemegyek az fodrozódik és kicsit habzik mint igaziból,plusz odafigyeltek arra is hogy a karakterünknek legyen tükörképe is a vízbe.Nagyon profi.Még azt is tökéletesen megcsinálták,hogy az elemlámpa fénye nem világítson mindent át,hanem olyan legyen mint a valóságban.Tényleg nagyon jól megvalósították.




Hát bogárkáim,kezd beindulni a játék,habár olyan parát még nem érzek mint például a Zombi U-nál (egyelôre),de alakul. Most nemrég jöttem rá,hogy a játék során összeharázsolt gubából tudjuk fejleszteni a fényképezôgépünket,amihez sok lovetta kell.Mondjuk sok lencse is van hozzá meg egyéb cuccok.A pályákon felszedhetô cuccosok kajak olyanok mint a Resident Evil-ökben.Vannak herb vagyis gyógynövénykivonatok,lámpások,üvegcsés vizek,különbözô fénykép papírok (ezek végesek úgy hogy nem elkattintgatni feleslegesen ) és egyéb felszedhetô cuccosok.A fénykép papírokról azt érdemes tudni,hogy az alap,ami van a géphez az végtelen fotózáshoz elég,a felszedhetôk (jelenleg két fajta) mérettôl függôen különbözôek és végesek.Én úgy vettem észre,hogy ezeknek a fénykép papíroknak a sebzése nagyobbak mint az alapnak és többszôr is elsüthetôk egymásután,ami nem rossz,mert lesznek olyan szellemek is,amik jobban fogják bírni a vakut.A fényképezô funkció nagyon barós lett,tényleg olyan mintha mi fognánk a fényképezôgépet és fotóznánk a kísérteteket.Lehet irányítani analóggal is jobbra-ballra,illetve fel és le a fényképezôgépes funkciót,de szerény véleményem szerint az nem az igazi és lassabb is mint ha mi magunk forgunk jobbra-balra,illetve fel-le.Azt szeretném kiemelni,hogy a giroszkópos irányítás talán még ennyire pontos eddig soha sem volt.Egy játéknál sem találkoztam annyira pontos és gyors lekövetéssel mint ebben.Amúgy kajak jó,amikor a szellemekkel kûzdünk,ilyenkor ki szoktam húzni a Gamepad-bôl a töltôkábelt,hogy akadálymentesen tudjak mozogni a Gamepad-el és fel szoktam állni az ágyamból,hogy úgy kûzdhessek a szellemekkel,mint ha valóban én lennék ott.Kajak király ám.
Ezt a játékot tényleg sikerült úgy összehozni a Koei Tecmo-nak,ahogyan azt ígérték és mutatták anno a trailer-ekben is.Jó lenne,ha minden fejlesztô így csinálna játékot.

A felsô kép a TV-s,az alsó pedig a Gamepad-es...







Tényleg nagyon gyönyörû a vizes megvalósítás,plusz az irányítás is valósághûbb,mert tényleg olyan mint ha vízben mennénk.Ez a játék egyszerûen csodálatos!






Most,hogy megtaláltam a kis cukorborsómat,irány a kijelölt helyre,de van egy olyan érzésem,hogy nem lesz egy gyalogalop...




[ Módosítva 2015 nov 23 h , 04:42 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 dec 09 sze , 02:45
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Folytatódjék,hát a horror kaland...




Ammm...úgy érzem,hogy ez a játék átment a tökéletes vizualitás vizsgáján is,mert a fény,árnyék,víz és a tükörkép megvalósítása mind olyan mint igazából.Ez a játék minôségben minôséget nyújt.
Amúgy valamiért nekem kajak a Gamecube-os Resident Evil hangulatát tárja elém ez a játék,persze zombik és stukkerek nélkül,mert van bennük hasonlóság.





És már is a terepen vagyunk...
Egy újabb rejtélyes halál nyomába eredünk Ren Hojo-val,jelenesetben az egyik kisasszonykának titokzatos halálát fogjuk felgöngyölíteni néhány unatkozó kísértet társaságában.Nagyon izgisnek ígérkezik...






Ha elég ügyik vagyunk és részben gyorsak is,akkor lekaphatunk néhány nyugisan tenglôdô szellemet,amikért cserében pontokat kapunk.Ammm...arról még gôzöm sincsen,hogy mitörténik ha minden Spirit fotót sikerül lekapnom,de remélem,hogy meg fog majd jutalmazni érte a játék busássan.




Van még egy ilyen fô térképünk is,amit elô tudunk hívni.Jópofa,amolyan Chihiro fillingû...




Amit még illik tudni a játékról,hogy akik szeretik részletekben játszani a játékot vagy hasonlóan mint én,egy-egy éjjszakai kiruccanásba,mivel nincsen a játékban olyan,hogy bármikor lehetôségünk van menteni muszáj addig játszani,amíg nem ér olyan ponthoz,ahol autómatikusan ráment a játékra,különben onnan folytatjuk,ahol legutolján mentett a játék.Erre érdemes odafigyelni.






[ Módosítva 2015 dec 25 p , 08:25 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 dec 13 v , 08:44
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Nos gyermekeim,mivel holnap és holnapután itthon leszek (debla),úgy döntöttem hogy az esti-éjjeli móka mára a Project Zero lesz.Jelenleg a harmadik epizódban kevergek,ahol egy kiscsaj rejtélyes halálának körülményeit vizsgáljuk...néhány kedves kísértet társaságában.Boooo...!!!!




Ó...,hát mit találtam én.Nagyon jó,hogy egy kisebb feladatban lehet megszerezni bizonyos tárgyakat.Itt van például ez a kulcs.A romház egyik szintjérôl a másikba kell eljutni,közben pár ránkszabaduló kísértetet megvakuzni,hogy túl is éljük,majd amikor elérjük a kijelölt helyet szintén a fényképezônk segítségével tudunk tovább jutni.Jelenesetben egy titkos kisajtó mögé volt elrejtve ez a kulcs,amit csak úgy tudtunk megszerezni,ha a fényképezônkkel lekattintottuk a titkos kisajtót,de nem akárhogyan,ugyanis a Gamepad-et addig kell forgatnunk,amíg az nem kezd el rezegni és a kék kör nem vált át pirosra.Eddig nagyon jó ez a játék,a hangulata is remek még így a késôesti idôben is.Ezzel ilyenkor is szívesen játszok ellenben a Zombi U-val,ami ilyenkor már túl parás nekem.




...Ehhh...lehet,hogy kicsit elhamarkodott voltam azzal kapcsolatban,hogy nem annyira parás a játék.Jó az igaz,hogy nem állandó a parafaktor mint például a Zombi U-ban,de ennél a roha*ék dögnél majdnem sikerült vonalkódot varázsolnom a nacimba.
Megszereztem a kulcsot majd igyekszem vissza a második emeletre,hogy a megszerzett kulcsomat hasznossá tegyem,erre az ablaknál beugrik hírtelen egy felakasztott ipse,de olyan precizitással,hogy még véletlenül sem számítana rá az ember.Ez így az éjjeli órákban nagyon szívbarát játék az biztos.
Na irány tovább...



Feloldozlak téged fiam...Menj békében.


Baróssak ezek az úgy mond csak fényképezôgéppel látható cuccosok megkeresése,ezt nagyon jól kitalálták.
Apropó...most lettem csak rá figyelmes,hogy ez a fényképezôgép különbözik a kiscsajétól.Ugyanazokat a filmeket használja,de mások a lencsék és ezt a gépet is külön lehet fejleszteni,szóval jó sok gubát kell összeharázsolnunk ha egy profi géppel akarunk futkorászni kísértet city-ben.






Máris itt van a következô "haláli" kis szellemünk,aki már így elsôre sem tûnik sem barátságosnak,sem könnyûnek.Na majd meglátjuk hogyan bírja a retinája a vakumat.
Mond szépen drágám,hogy csíz....






Ha én annyira nem is,de a srác tutira be van tojva,szinte retteg. Amúgy pont olyan mint amikor Ichigo a Bleach-ben elszokott szabadulni csak nála világos szokott lenni nem sötét.




Na,akkor ennek az epizódnak is vége.Sikerült ezt is "A" rank-ra megcsinálni.
A játékidô magáért beszél,jó persze lehet belöle lefaragni kb félórát mivel én ide és a Miiverse-re is postolok,de még úgy sem kevés.Lehet itt hosszasan vacogni...




[ Módosítva 2015 dec 25 p , 08:27 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 dec 18 p , 11:26
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Na a mai esti játékom mi más is lehetne mint a Project Zero.Mondhatni kezd bedurvulni a játék.Volt két olyan szellem támadásom,amikor abszolult nem volt semmi jel csak úgy randomban nekem esett két dög.






Ilyen amikor a kedves kis szellemek kezet akarnak fogni velünk...




Jobbnál jobb helyeken kólicálok...



[ Módosítva 2015 dec 19 szo , 12:50 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 dec 19 szo , 03:42
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Tegnap éjjel sikerült egy olyan erdei döggel összefutnom,hogy alig tudtam magamat távol tartani tôle. Volt egy rövid kis videó róla még fénykorából,amikor ô volt az erdei mészáros.Azzal a szerencsétlen öt kiscsajjal olyan dolgokat mûvelt,amit csak egy pszihopata állat csinálhatott volna...ômm...és igen pont róla beszélek.
Teamspeak-en voltam és Gabesz is ott volt velem,szóval egy fokkal könnyebb volt mert legalább nem voltam egyedül az éjjel,de ez a dög még így is kivett belölem legalább öt évet.
Jelenleg egy elárasztott házikóban kólicálok még mindig,különbözô rejtélyek felkutatásának közepette...




És megint egy újabb izgis helyen császkálok...




Errôl már nem is beszélve...




Csípem amikor az ilyen félig meddig cickó kilógós bábúk akarnak a nyakunkba kapaszkodni.Kicsit érzôdik a játékon a Japók szexuális túlfûtöttsége az már biztos.






Kicsit tovább kólicáltam kísértet city-ben és rátaláltam Haruka babyre,aki egy a ház alatt húzódó titkos cseppkôbarlangszerû helyen volt fogvatartva,jobbanmondva anno kicsit megbûvölték a kis buksiját és egy illúzióval csalták ide a szellemek majd egy vizesládába csomagolták.
Minden szépen is mûködött volna és Haruka-át is aszaltszilvásra szívathatták volna a vizesládában,ha nem jött volna Yuri cica (ez vagyok én) és nem sza*t volna bele a levesükbe.
Ahogy egyre jobban haladok a játékkal annál jobban sikerül belemélyülni a történetbe,ami nagyon király,szinte ide ragaszt a Wii U mellé.Nem hiába ez egy nagyon jó kis játék,gyönyörû grafikával és nagyszerû sztorival.Sokan mondják,hogy gyenguska lett ez a rész a sorozatbeli elôdeihez képest,de nekem semmi bajjom vele,mert ezt a játékot még az éjjel is szívesen elôveszem,akár csak anno a GC-s Resident Evil-t.




Egyébként ô itt Haruka...




Volt még pár érdekes rész az epizódban,de azokat nem mondom el mert lelôném vele a poént,viszont annyit mondhatok hogy idáig ez az epizód volt a legérdekfeszítôbb,persze a többi sem volt lapos vagy gyengus,de ez a negyedik már elég rejtelmesre sikeredett.Ezután a többi tuti ütôsebb lesz és szerintem fo*atósabb is.




[ Módosítva 2015 dec 19 szo , 09:11 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2015 dec 21 h , 06:44
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Na,akkor ma éjjel ismént a riogatásé lesz a fôszerep.Tegnap nagyon élveztem a játékot és szerintem ma sem lesz ez másképp.Kezdôdjék hát az ötödik epizód...




Na lássuk csak,akkor ezt az epizódot.Jelenleg annyi történt,hogy találtam egy videókazit,amit megnézve érdekes dolgokat láttam majd ezután jött egy hívás,ami szintén érdekes volt így eljöttem a tet színhelyére,ami megint csak ez a fránya ház.Na csapjuk csak bele a lecsóba...




Ez a ro*adt barlang mindig beparáztat. Szegény Haruka baby-t is itt folytogatta az a szakadár dög,amit akkor Yuri cica le is vert...,de úgy látom,hogy nem eléggé,mert most is jelen volt és gonoszkodott velem.







Csípem,amikor ilyen rejtet dolgokat kell lekapnunk majd az egy titokzatos fényképpé változik...






És igen.Az egyik ládát felnyitva sikerült tovább jutni abból az elátkozott barlangból.Kíváncsi vagyok,hogy mi az új helyszín...




Nagyon jó az új kecó.Amúgy ez az a ház,ahonnan kaptam azt a rejtelmes hívást.Jó kis ház,tele van rejtélyel...na meg egy kis parával.



Nem megmondtam neked,hogy zárd el a tûzhelyt mielött feljössz utánam!?


Hát ez az epizód kajak jó.Elindultunk,hogy felderítsünk egy rejtélyes videót és egy hívást és az utunk egy sejtelmes kecóhoz vezetett,ahol egy érdekes krapek szellemét találtuk,akirôl késôbb kiderült,hogy ô is egykor az eltünt lány után jött erre a helyszínre kutakodni,de sajnos vesztére.Nos amikor minderre rájöttünk a házat hatalmas szmog árasztotta el,nekünk pedig egy dolgunk volt csak,hogy kijussunk.Ám mindez nem volt annyira egyszerû,mert ahogy igyekeztünk kijutni a házból,a szobákban lévô fekete dobozok mindegyike szépen kinyílott és a bennelévô dög mindegyike az életünkre tört.Hát ez sem volt annyira könnyû,de amikor az utunkat keresztezte a korábbi ro*adék fákjás dög,na az már kemény volt.Elô is kellett vennem a 90x12-es fényképeket.
Amikor ezt a dögöt sikerült elûznünk,kirohantunk a házból,majd arra lettünk figyelmesek,hogy a horábbi házat mindenestül ellepi a szmog és szépen lassan eltûnik mint a kámfor.
Ezután erre a helyszínre jutottunk...





Nos,elérkeztünk egy vonathoz,amire nagyon kíváncsi leszek,hogy milyen gonoszságokat találtak ki ezen a helyen.Ez a játék hihetetlen barós,ilyen tájt a legjobb vele játszani,mert a hangulata ezt az éjjeli idôt követeli meg. Örülök,hogy megvettem.Kár,hogy a többi részét nem adják ki Wii U-ra.






Most,hogy végre van egy kis idôm csapatni ezt a játékot is,hát belehuppantam az ágyikómba és hagytam magamat belemerülni.
Kicsit vissza keveredtem a vonattól,mert a játék legutolsó autómatikus mentésének végrehajtása még a rejtélyes házban volt,így onnan kell kezdenem.Nem is gond,mert ezeket az aranyos kis ládikókat úgy is elfelejtettem veletek megosztani.Amíg zárva vannak addig nincsen gond,na de amikor kinyillnak....




És lényegében,hogy eljutottunk a vonathoz vége is az ötödik epizódnak.Nem tom,miért nem bírom soha azt a két métert megtenni a játékban,hogy vége legyen az epizódnak.
Viszont boldogság van,mert sikerült megint "A" rank-osra megcsinálni az epizódot.




[ Módosítva 2015 dec 23 sze , 09:01 ]
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 0.4062 másodperc, 0.1375 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 67. Memória használat: 5,471kb