Regisztrált: 2013 márc 29 p , 10:23 Üzenetek: 2220
A Legend of Zelda: A Link Between Worlds nem mondható mai darabnak 2013-mas cím lévén, de még ma is megállja a helyét a jobbnál jobb rpg-k mellett. Hozza az utánozhatatlan Zelda hangulatot retro stílusba öltöztetve. Ezzel nem csak új játékélményt adva a mai generációnak, hanem a NES-en, SNES-en felnövő gamereknek nosztalgiázásra is add lehetőséget. Egy Zelda a múltból (szójáték: Link from the past - Link to the past).
Történetünk a Link to the Past után játszódik, de ahelyett, hogy odabiggyesztettek volna egy "2"-est, megkapta a Link Between Worlds címet. Viszont a játék az előzmények ismerete nélkül is teljesen élvezhető, nem érezzük, hogy mintha kimaradt volna valami. Talán ezért is döntött úgy a fejlesztőcsapat, hogy egy külön álló címet kap. Aki esetleg még sose játszott egy Zelda címmel, vagy esetleg nem ismeri a szériát, annak leírom, hogy visszatérő elemként a gonoszt kell legyőznünk, ezzel visszaállítva az eredeti rendet és békét a Hyrule királyságban. A célunk eléréséhez különböző erőkre van szükség, melyekhez dungeonokon, különböző puzzle-ökön keresztül juthatunk hozzá. Vagyis, amellett, hogy szórakoztat, még az agyunkat is megdolgoztatja.
A Nintendo 3DS-hez illik a felülnézetes mesevilág. Szebb látvány tárul a szemünk elé, mint a Nintendo DS-es The Legend of Zelda: Spirit Track esetében. Főleg a 3D hatásnak köszönhetően, mely a korábbi generációban nem adatott meg. A stabil 60 fps-nek köszönhetően, pedig folyamatos lett a mozgás animációja.
A soundtrackje finoman lavírozik a régi -és új komponált számok között. Ryo Nagamutsi zeneszerző az egyensúlyra törekedett, ezzel is kedveskedve a régi -és új játékosoknak. Viszont tervei nem tudtak teljes mértékben megvalósulni, mert a Nintendo 3DS hangszórói nem elegek egy élő zenekarhoz. Ezért szintetizátor és egy gitár segítségével vették fel a darabokat. A tejbárban hallható gitár - furulya szólamok hatására jöttem rá, hogy a magyar népmesék főcímdala mellett a Zelda zenéjét is le tudom játszani a furulyámon.
Mindegyik Zeldában van valami plusz, ami az eddigiekben nem láttunk, mint például a Twilight Princess farkassá válás mozzanata, vagy akár a múltba való utazás képessége. Itt az új színt a sorozatba a falfestménnyé válás képessége hozza el. Ezzel lehetőségünk nyílik a 3D és 2D között lavírozni, mely az agyunkat másképp dolgoztatja meg. A játékban használt fejtörők sokszínűsége, javarészt emiatt van. Egy új játékmód, amit a megrögzött Zelda fanok se ismertek még. folyt.köv.
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games