masinák

 

Fórumok
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Wii Hungary!  Fórumok  Nintendo Switch  Switch game-ek
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Oldal:   <<        >>  
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Norbi(HUN)
2017 jan 21 szo , 03:32
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12061
Nagyon várós ez a játék, talán most értem ahhoz a szinthez mint te Gabesz.
Vissza az elejére
Weboldal
north
2017 jan 22 v , 04:35

Regisztrált tag #4228
Regisztrált: 2012 máj 11 p , 08:41
Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 271
Egy kis csemege a játékról!
The Legend of Zelda Breath of the Wild
Tartalmazni fog:
- 120 Mini kazamatát
- 900 Korok Seed Puzzle-t
- 76 Mellékküldetést
és ebben nincs benne a választható Kihívások, Minijátékok, Kinyitható dolgok,Easter eggek,és még több dolog plusz ehhez még jön a Story is! Szerintem 3 évig kell majd ezt a játékot játszani, hogy 100%ra meglegyen
Vissza az elejére
north
2017 jan 22 v , 05:02

Regisztrált tag #4228
Regisztrált: 2012 máj 11 p , 08:41
Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 271
Nem tudom Szó esett e már erről:
Borítók:
USA/Japán:
{link}
A Japán még annyiban különbözik, hogy értelem szerűen japán a felírat rajta nem angol
Európa:
{link}
Van egy ausztrál verzió is de hajszálnyi különbséggel de olyan Mint az USA/Japán
Illetve a WiiUs verzió is ugyan ez csak a kék logó és DVD-tokkal kell elképzelni
Észak amerikai Master edition:
{link}
Európai Limitált:
{link}
Amerikai és a Japán is ugyan ez csak a Japán dobozon Japán a felírat értelem szerűen!

Még egy érdekesség:
A Master edition csak Amerikában lesz elérhető (elvileg)
ami tartalmazza:
-Játékot
-Zenei válogatás CD-t
-Hyrule Térképét
-Sheikah Slate Switch tartót
-Master Sword szobrot
Illetve még a Special edition ami ugyan ez csak a kard nélkül!
A Japán Speciális verzió tartalmazza:
-Játékot
-Link rider amiibo-t
-Zenei válogatás CD-t
-Hyrule térképét
-Master Sword szobrot
-20db os poszter vagy kiskép, kártyát ami pontosan nem tudom mi

A Japán gyűjtői is hasonló csak nincs benne a Master Sword szobor illetve a 20 kis kártya kép valami

Az EU-s a legsoványabb
-Master Sword szobor
-Játék
-Zenei Válogatás CD


[ Módosítva 2017 jan 22 v , 05:19 ]
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 jan 22 v , 12:24
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12061
Hát igen Gabesszal pont erről beszélgettünk,hogy minek kellett így kispórolni mindent a Limited pakkból.Kicsit erős szerintem így az a 30 rugó.
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2017 jan 24 k , 07:28
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12061
Nem lesz itt gond, jön mindkét konzolra egy időben...

Vissza az elejére
Weboldal
north
2017 febr 08 sze , 11:08

Regisztrált tag #4228
Regisztrált: 2012 máj 11 p , 08:41
Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 271
Egy kis érdekesség a BoTW-hez!
Forrás: GameXplain
{link}
(Fordítási hibákért felelősséget nem vállalok )

(megjegyzéseimet zárójelbe tettem) kivéve a végén

-A fő dungeonok amik hozzátartoznak a történet elmeséléséhez és még további Spoileres infók elérhetőek a Nintendo Everything oldalán mindenki csak saját felelőségére olvassa el mert SPOILER veszélyes.


-Nintendo kísérletezett többféle 3d-s zelda játékkal, több kisebb szigettel de végül ez a masszív sziget lett az új Zelda játéktere ami tele van élettel egyik megemlítendő dolog az az istállók.

-Istállók ott tudja link megpatkoltatni és nyerget tetetni a betört lóra aludni is tud "ágyban" ennek több formája lesz olcsóbb és drágább, olcsóbb csak feltölti az életerődet a drágább ad némi extra szívet, ami arany színnel fog jelezni a játék ezek ideiglenesek amig el nem fog az arany szív addig tartanak!
Ezekben az istállókban tarthatunk lovakat nem csak egyet akár többet is (pontos számot nem tudok) és akár Eponát is, ugyan is lehetőség van a játék folyamán őt is megszerezni. Még nem tudni, hogy ez, hogy fog kinézni milyen formában, de addig amíg ezt nem viteleztük ki addig a mezei lovak is jó szolgálatot tudnak tenni ugyan is, Mindegyik ló más statisztikával bír. például lojalitás és szeretet ezek nagyon Fontosak, mivel, ha a ló nem lojális, rossz tűrőképessége van, nem szereti a gazdáját akkor nehezebb az adott hátas irányítása, és megeshet, hogy ledobja gazdáját és még meg is sérülhetünk az esésben. Szóval érdemes odafigyelni a hátasra. Ezt azzal tehetjük meg, hogy javítjuk a statisztikáit, vigyázunk rá és ápoljuk, hogy ez miben valósul meg az majd kiderül. Link magához tudja hívni a lovat, de csak ha a ló a közelben van, például, ha mérföldekkel arrébb van akkor a ló nem fog megjelenni. Fontos részlet, amit nem érdemes kihagyni az az, hogy a lovak sérülnek sőt meg is hallhatnak az ellenfél által. Valljuk be ez egy igen nagy veszteség lenne, ha egy felturbózott musztáng pacit legyilkol egy védelmező (Guardian)!


-Áttérve egy kicsit az időjárás rendszerre, eléggé érdekes lesz mivel teljesen véletlenszerűen változik az időjárás ahogy épp felfedezzük a világot. Lehet: Napos, esős, borús, viharos...stb. és a másik érdekesség az NPC-k (Non Playable Characters - Nem játszható karakterek) reagálnak is erre például azok az emberek, akik kint álltak az istálló körül eső idején beljebb vonulnak az eső elöl. További érdekesség, hogy viharos, villámcsapásos idő esetén, ha túl sok fém páncélzat van rajtunk, akkor belénk is csaphat az villám ezzel végezve velünk. Szóval nagyon oda kell figyelni mi van rajtunk mivel már tudjuk, hogy nagyon hideg időben jól fel kell öltözködni, mert a hidegtől folyamatosan sebződünk. Szóval oda kell figyelni mindig, hogy linket helyesen öltöztessük fel (Barbie baba effektus )


-Visszatérve a nyílt világra. Nehéz lesz helyt állni Hyruleban mivel mindenhova mehetünk így a nehézség igen ingadozó lehet, ha belefutunk egy keményebb területbe, azt akár megkerülhetjük és visszatérhetünk, ha már erősebbek lettünk. Eleinte sokszor fogunk meghalni mire megtanuljuk a játék teljes mechanika palettáját. Ugyan erről már halottunk de érdemes megemlíteni megint, hogy ha tábortüzet készítünk akkor ott időt tudunk eltölteni, ha esetleg szükség lenne egy bizonyos időre odaérni valahova egy küldetés miatt.
Érdemes megemlíteni, hogy a játékben nem lesz társad kivéve a lovad és ha előhívod Wolf Linket a Wolf Link Amiibo segítségével. Viszont nincs se Navi, se Midna, se Fi, társ karakter a játékban, mondhatni teljesen magunk vagyunk nekünk kell majd mindenre rájönni. (személyes véleményem szerint erre azért volt szükség mert a játék nyílt világú és nincs konkrét célpont így a segítőtárs kicsit veszít a hasznavehetőségéből, mert, ha csak bóklászunk valahol akkor az csendben ott van mögöttünk és követ, gondolom ennek elkerülése érdekében jött létre a Sheikah slate).


-Néhány véletlenszerű információ (Pontosan kettő -,-") :

-Különböző pajzsoknak különböző statisztikáik vannak például gyorsaság a Snowboardozáshoz illetve Pajzsboardingozáshoz, vagy épp lehet kezelhetőség a jobb kanyarodás érdekében
-Tudsz Kőzeteket bányászni és ezeket eladni rúpiáért (Minecraft )


-Most kicsit elkanyarodunk a shrine-okhoz. Az már tudjuk, hogy több mint 100 Shrine lesz a játékban
(gyors Matek ha egy shrine ha ügyesek vagyunk 5-10 percig tart, ennek az átlaga 7,5 szóval számoljunk ezzel meg a 100-al mert az gyorsabb szóval 100-szor 7.5 az annyi mint....750 az órába átszámítva 12 és fél óra csak a shrine és ez még igen pontatlan számítás volt mert ez valószínüleg több jóval!)
Szóval ezek a shrineok opcionálisok nem kötelező őket megcsinálni de köze lehet a sztorihoz és több oldalról is kifizetődő, ugye miden shrine végén megkapjuk a Spirit orb nevű tárgyat amit el lehet cserélni sajnos még ismeretlen tárgyakra (abban reménykedem, hogy Hylian shield és zöld tunic <3).
Igaz pontosan még nem tudni, hogy miként segítenek téged ezek a shrineok vagy miként jutalmaznak, ugyan is nem biztos, hogy minden shrine tartalmazni fog ilyen Spirit Orb-ot. Egy hasznos dolog, hogy ha még nem is mész be az adott Shrine-ba csak felfedezed akkor ezzel gyors utazási lehetőséget adódik, hogy erre a pontra bármikor visszatérhess egy pillanat alatt, szóval minél több shrine-t fedezel fel annál gyorsabban mehetsz keresztül hyrule-on és érheted el a célod.


-Ha már a célok elérésénél tartunk sok pontot csak a állóképességet kihasználásával lehet elérni (Stamina meter) ebbe beletartozik a Sprintelés, mászás, siklóernyőzés, ejtőernyős vízisíelés. Szóval az állóképességed fejleszthető. Ez egy kicsit még megtévesztő volt a tavalyi E3-on, hogy fejleszthető lesz-e, vagy sem, de mostanra már biztosan tudjuk, hogy az állóképességed fejleszthető lesz, bár a Nintendo nem fedte fel miként is fog ez megtörténni. Lehet köze lesz a Shrine-okhoz és azok végén elérhető jutalmakhoz.


-A térkép! A játék térképe annyira masszív, hogy pontokat tudunk elhelyezni rajta, amik érdekelnek bennünket és meg akarjuk nézni, hogy az adott ponton mi található, vagy épp később visszatérni oda. Érdekesség, hogy ebből a pontokból 100 darabot, ami mind különböző ikonnal bír a térképen, ezek lehetnek: Kard, Pajzs, íj, nyíl, edény (pontosabb fordítása a [moderálva] ), csillag, láda, koponya, levél és gyémánt. Szóval ilyen kis jelekkel tudod megjelölni a térképet, hogy oda még vissza kell térned később.

-További érdekesség, hogy különböző kapcsolatot lehet ápolni Zeldával akár meg is haraguthat rád és le is szidhat de ennek az ellenkezője is elérhető valószínűleg, de pontosan nem tudni, hogy ez miként lesz hasznunkra vagy ezt, hogyan vitelezhetjük ki.
Továbbá megerősítették azt a hírt is, hogy a játékot nem muszáj végig játszani, hogy elérd az utolsó főellenséget (Ganon csapása ) ez elvileg bármikor elérhető a játékban, Szóval megnézheted a végjátékot anélkül, hogy bármit is csináltál volna a játékban. Viszont azt nem tudni, hogy különbözőek lesznek-e a végjáték bejátszások attól függően mennyi mindent csináltál a játékban. Érdekességekhez hozzátartozik, hogy rengeteg olyan pont lesz a játékban, amitől, megváltozhat a történet elmesélésének a menete.


Személyes véleményem, hogy még mindig nagyon sok a kérdőjel, mivel megválaszoltak néhányat de ezzel még több kérdőjel jött a helyére, érdemes lesz Internet stopot hirdetni Márciusban nehogy valami Spoiler lelője az élményt Mindenesetre nagyon várom és minden egyes részlet legyen Spoiler vagy sem nagyon érdekel. Március 3. de messze van még


[ Módosítva 2017 febr 08 sze , 11:10 ]
Vissza az elejére
north
2017 febr 08 sze , 11:14

Regisztrált tag #4228
Regisztrált: 2012 máj 11 p , 08:41
Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 271
Trailerekhez felhasznált klippek:

{link}

[ Módosítva 2017 febr 08 sze , 11:15 ]
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 febr 08 sze , 06:28
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12061
Igen... Nagyon messze még március 3.
Vissza az elejére
Weboldal
Gábor92
2017 febr 14 k , 05:57

Regisztrált tag #5899
Regisztrált: 2015 okt 15 cs , 11:24
Üzenetek: 240
Hát ennek a videónak nem nagyon örülők {link}
Úgy látszik a Nintendo-t is utolérte a DLC imádat...
Amúgy is olyan olcsó ez a játék és nagyon kevés idő alatt készült el ez sajnos már nem fért bele...

Valahogy nem ezt vártam ettől a játéktól, hogy rögtön plusz tartalmakkal legyen foltozgatva
Én vártam volna addig a bejelentéssel amíg végigjátsszák az emberek és látják, hogy van benne tartalom.
Így olyan érzésem van, mintha direkt hagytak volna ki valamit, hogy DLC-nek eladhassák.
Mindenesetre a Nintendo-nál biztos jobban tudják mit csinálnak, de azért rosszul esett mikor megláttam a videót.
Majdnem elment a kedvem az egész játéktól....


[ Módosítva 2017 febr 15 sze , 01:48 ]
Vissza az elejére
north
2017 febr 15 sze , 05:42

Regisztrált tag #4228
Regisztrált: 2012 máj 11 p , 08:41
Lakóhely: Miskolc
Üzenetek: 271
Hát azért a nyár és az év vége még messze van
Amúgy érdekes más cégek DLC-i nem kavarnak akkora port mint a Nintendo-é. Tudtommal nyáron egy hard mode-al és nehezített challengel jön télen pedig egy játékon felüli új történet és dungeonok jönnek.
Mint mondtam messze van még az év vége
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:   <<        >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 0.1830 másodperc, 0.0370 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 69. Memória használat: 5,442kb