masinák

 

Fórumok
Rime
Wii Hungary!  Fórumok  Nintendo Switch  Switch Game-ek!
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Oldal:       >>  
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Shepard
2017 jan 15 v , 01:21
BBC-Player


Regisztrált tag #2447
Regisztrált: 2010 júl 30 p , 06:21
Üzenetek: 659


Az eredetileg PS4 exkluzív címnek ígérkező akció, platform játékról nemrég kiderült, hogy a Nintendo újonnan debütáló hibrid konzoljára, a Switch-re is megjelenik, sajnos a többi platformhoz képest később, november 17.-vel (az eredeti megjelenési dátum 2017. májusa lett volna). A Tequila Works gondozásában készülő kalandjáték korábban az Echoes of Siren címet viselte, első bemutatkozására a 2013. évi Gamescom játékexpon került sor. A játék mechanikája leginkább a Team Ico, a Journey és a Zelda korábbi alkotásaira hasonlít.




Ahogy az a lenti kisfilmben is látható, a játékos egy elhagyatott szigeten ébred, innen próbál szabadulni, közben a sziget minden zugát felfedezve, különféle logikai fejtörőket megoldva. A fejlesztők a különleges vizuális élmények mellett folyamatosan változó napszakokat ígérnek, illetve a narráció teljes hiányát. A hangulatra összpontosítanak. Raúl Rubio, a játék kreatív igazgatója korábban inspiráló hatásként jelölte meg a következő filmeket: A vadon hercegnője (Proncess Mononoke), Chihiro szellemországban (Spirited Away), illetve Joaquin Sorolla, Salvador Dalí és Giorgio de Chirico művészi munkásságát.




[ Módosítva 2017 aug 06 v , 03:00 ]
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 jan 15 v , 02:52
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12455
Érdekesnek tűnik,olyan Last Guardians szaga van.
Vissza az elejére
Weboldal
GodOfWar
2017 jan 15 v , 02:59

Regisztrált tag #6027
Regisztrált: 2016 ápr 07 cs , 12:10
Üzenetek: 166
Pont ez jutott az eszembe. Ugyanakkor ha az irányítása ugyanolyan nyögvenyelős (tapasztalat) lesz, mint a The Last Guardian, elég szomorú lennék.
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 jan 15 v , 03:05
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12455
Igen,hallottam én is erről.Bízzunk bene,hogy itt már megoldják a szakik.
Vissza az elejére
Weboldal
Gábor92
2017 jan 15 v , 10:38

Regisztrált tag #5899
Regisztrált: 2015 okt 15 cs , 11:24
Üzenetek: 251
Még egy játék amire oda kell figyelnem, ha így haladok szép listám lesz a végére.
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 jan 15 v , 11:09
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12455
80db-on dolgoznak még... lesz mit átnyálaznod Gabeszkám.
Vissza az elejére
Weboldal
Shepard
2017 jan 16 h , 05:36
BBC-Player


Regisztrált tag #2447
Regisztrált: 2010 júl 30 p , 06:21
Üzenetek: 659
GodOfWar írta ...

Ugyanakkor ha az irányítása ugyanolyan nyögvenyelős (tapasztalat) lesz, mint a The Last Guardian, elég szomorú lennék.

Mi a baj vele? Kamerakezelési gondok vannak? Azért kérdezem, mert egyszer az ICO után nekem is tervben lenne és képben szeretnék lenni...

Vissza az elejére
GodOfWar
2017 jan 16 h , 05:50

Regisztrált tag #6027
Regisztrált: 2016 ápr 07 cs , 12:10
Üzenetek: 166
Shepard! Az a baj az irányítással, hogy nehézkes, nyögvenyelős, de lehet csak meg kell majd szoknom. A főhősünk irányításával lenne gond, ugyanakkor a kamera sem az igazi. Reménykedtem, hogy a beszámolókban leírtak csak el vannak túlozva, de nem. ugyanakkor nagyon jó a történet és jó a megvalósítás.

Amiket leírásokban olvastam konkrétan: "Sajnos az irányítás eléggé pontatlan. A fiú esetlenül ugrik, gyakorta megbotlik és fenékre esik, ha nekiszaladunk egy tereptárgynak. Ilyenkor szinte védtelenek leszünk az ellenséggel szemben, a tenyerünk izzad, és legszívesebben belevágnánk a kontrollert a tévébe. Ugye nem kell ecsetelnem, hogy egy platformjátékban kiemelkedően fontos a reszponzív irányítás, a The Last Guardianban pedig úgy érezzük, a készítők direkt keserítették meg az életünket ilyen rendszerrel. Hogy mi okból, azt csak sejteni lehet, talán ezzel erősítik a kihívást, vagy csak a játékidőt szeretnék kitolni. Mindenesetre a körülbelül 15 órás játékidő alatt minden egyes ilyen találkozást a hátam közepére kívántam. Azt azért hozzátenném, hogy amikor többszöri próbálkozás után Trico végre lepofozta a néma gyilkosokat, nem kis elégedettséggel töltött el. Lehet, erre ment ki a játék – nem könnyű Ueda egyedi stílusát megérteni.

Amikor nincs szükség pontos időzítésre, már nem is az irányítás miatt aggódunk, hanem a borzalmas kamerakezelés miatt. Sokszor nem látjuk át a játékot, mert kitakarja a képet egy tereptárgy, máskor reménytelenül forgatjuk a kamerát, de az csak túl közel vagy távol kerül hozzánk. Pedig a pályák áttekintéséhez szinte nélkülözhetetlen lenne egy rugalmasabb megoldás, nagyon zavaró, hogy amikor feltekintek a magasba, önkényesen visszaugrik a kép oda, ahová a játék jónak látja. Sajnos mindez általános probléma, szűkebb helyeken még jobban előjönnek a bajok. Évek óta nem találkoztam ilyennel, egy AAA-kategóriás játékban pedig egyszerűen megengedhetetlen. Tíz év alatt illendő lett volna gatyába rázni az irányítást és a kamerakezelést, melyek minden bosszankodásunk alapját képezik. Fájdalmas, de indokolt miattuk a pontlevonás. "

De itt a link, ne csak a negatívumokat emeljem ki:
{link}
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2017 jan 17 k , 01:22
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12455
Nézd meg ezt is Shepi, talán így jobban megérted,ami Taz is mond. {link}
Vissza az elejére
Weboldal
Shepard
2017 jan 17 k , 11:54
BBC-Player


Regisztrált tag #2447
Regisztrált: 2010 júl 30 p , 06:21
Üzenetek: 659
Ühüm, inkább a személyes véleményére voltam kíváncsi, a kapcsos és gamespot-os értékelést is olvastam korábban. Hasonlóak voltak. Mindenesetre kössz mindkettôtöknek. Ico-ban is volt pár rész régebben, ahol kapartam az arcom (pl. malom rész az idôzített ugrással). Remélem itt majd mellôzik a hasonló malôröket..
Vissza az elejére

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 0.2229 másodperc, 0.0905 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 70. Memória használat: 1,529kb