Nagyon reménykedtem, hogy a Switch tulajok is megkapják a Doom Eternal első Dlc-jét és láss csodát a legutóbbi Nintendo Directen bejelentették, hogy már aznaptól elérhető a kiegészítő. Aki játszott már az alapjátékkal annak nem lesz szokatlan a játékmenet. A történet folytatásában továbbra is a pokoli hordákat kell féken tartani. A nehézségi szint ugyanolyan mint az alapjáték vége felé és folyamatosan nehezedik. Kapunk totemes démonokat bőséggel szűkösebbnél szükősebb arénákban. A Doom Eternalban sem voltak túlzottan nagy arénák de ebben a kiegészítőben szadista módon a legkisebb helyeken kapjuk a legnagyobb ellenfeleket! A pályák nagyon változatosak és igazán művésziek. Visszatérnek a csodálatos platformer elemek amik kisebb kihívást jelentenek az első pályán persze a többi pályán sem lesz könnyű dolgunk. Említettem a totemes démonokat ugye a totemtől piros aurában izzanak a démonok még gyorsabbak és erősebbek mint alapból. Nincs más dolgunk mint megkeresni a totemet az adott pályán illetve arénában és szét kell zúzni legalábbis ez volt a bevált recept az alapjátékban. De mi a helyzet ha éppen el van kerítve az a bizonyos totem? Nos el kell intéznünk egy totemes Maraudert amely démon önmagában sem könnyű ellenfél és finoman fogalmazva sem tartozik a kedvenc ellenfeleim közé Ezután megnyílik a rács és zúzhatjuk is a totemet! Új ellenségként meglennek a Spiritek amik olyan lelkek amik megszállják a démonokat(kék színű lesz ezáltal a megszállt démon aurája) és valami bitang módon felerősíti őket sokkal gyorsabbak és sokkal nehezebb őket megőlni. Első ízben egy Baron of Hell személyében tapasztaltam meg milyen az igazi macska egér harc! Természetesen hogy ne legyen magányos Spirites Baron of Hell barátunk kisérőként kapunk még egyet ami ugyan nincs megszállva de nem lesz könnyű dolgunk. Itt már feltettem egy-két nyomdafestéket nem tűrő költői kérdést magamban hogy ezt mégis hogy gondolták a kedves játékfejlesztők! Célszerű mindig a Spirites démont elöbb legyőzni miután beadjuk a Glory Killt szokásos módon kivégezzük a fenevadat és most jön a csavar a Spirit kiszáll a testből és egy speciális mikrohullámú fegyóval tudjuk szétrobbantani Ha nem sikerül megsemmisítenünk a Spiritet átszáll egy másik démon testébe. Találkoztam egy-két glitch-el a játékban elsősorban egy olyan bizonyos titkos helyet akartam felfedezni ahol időre kell bizonyos ellenfeleket elintézni. Ezen a bizonyos sziklás platformer elemen főhősünk egész egyszerűen képtelen volt megkapaszkodni egész egyszerűen mintha ott se lett volna. A megoldás az volt hogy kiléptem az aktuális játékból és az automatikus mentéstől megpróbáltam újra és sikerült továbbjutni az adott szakaszon A második glitch az utolsó pályán a Slayer Gate arénában volt. Ez az aréna a legnagyobb kihívás az egész játékban. Kapásból a legelején kapunk két Arc-vile-t akik totemszerűen felerősítik a többi démont. Tűzburokkal védik magukat ilyenkor hiába lövöldözzük csak elvesztegetett lőszer. Ha sikerült elintéznünk mindkettőt megjelenik egy Spirites Marauder. Sajátos módon miközben menekültem a portálokon keresztül és közben probáltam megsebezni ami azért sem könnyű feladat mert mindig utunkba áll egy másik ellenfél miközben a Marauder meg a sarkunkban van. Szóval pár perces hajsza után egész egyszerűen megállt az ellenfél egy bizonyos ponton. Ennek a glitch-nek nagyon örültem! Így könnyűszerrel el tudtam intézni! A játék legvégén feltámasztjuk Dark Lordot aki nem más mint a mi gonosz hasonmásunk akit ha sikerül elintéznünk akkor megszünik létezni az összes Poklon kívüli démon! Innen folytatódik majd a második kiegészítő amit már nagyon várok hogy Switchre is megjelenjen!
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Jó lett a leírás,de legközelebb ha képeket is teszel fel, akkor szerkeszd át őket mert kajak szét tolja az oldalt. Eredetileg ez a te képeidnek a kezdeti mérete:
...[img:width=960&height=540]...
, ami nagyon sok az oldalnak. Csak a számokat kell átírnod például erre:
...[img:width=500&height=300]...
Az a lényeg hogy az oldal 600 felett már kezd szét menni, szóval próbáld 600 alatt tartani a képek szélességét.
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games