masinák
Hirdetés 2
Controller Infok...

Hirdetés

 

szerda 06 február 2019
"Xbox Live a Nintendo Switch-en is?" - Lehet,hogy még sem pletyka?
( Kategória: Érdekességek Írta Norbi(HUN) - 2019 február 06 szerda - 17:08:56 )



Lehet,hogy még sem csak alaptalan pletyka mindaz,amit korábban lehetett hallani Microsoft platform támogatásáról?
Ez a kérdés joggal merülhet fel bennünk a hír elolvasása után.Nem is volt olyan rég,hogy elöször hallhatunk pletykákat ezzel kapcsolatban,most azonban a HWSW Mobil oldalára,alig egy órával ezelött felkerült hír arról ad bizonyosságot,hogy mindez nem is csak alaptalan pletyka.
Hogy ne kelljen mindenkinek külön oldalra ellátogatni,jobbnak láttam az ottani hír pontos áthozatalát.


Széles körű Xbox Live támogatást visz a Microsoft Android és iOS platformokra, valamint Nintendo Switch-re. A terjeszkedés a vállalat idei GDC játékfejlesztői konferenciára meghirdetett egyik programpontjának leírásából derült ki, amelyet a Windows Central csípett el. A keresztplatformos Xbox Live használat persze most sem teljesen idegen a cégtől, a Minecraftba például mindhárom platformon ezen keresztül lehet bejelentkezni, a vállalat ugyanakkor külső fejlesztők címeinél eddig nem tette elérhetővé a megoldást.Ez hamarosan változik, ahogy a GDC-s kiírásból kiderül, a fejlesztőknek rövidesen lehetőségük lesz keresztplatformos rangsorok, közösségi rendszerek, játékban szerzett kitüntetések bevezetésére - sőt, a különböző mobileszközökön és Nintendo Switch-en átívelő multiplayer játékmód implementálására is, a vállalat új, keresztplatformos SDK-jával.Mindehhez a Microsoft a 2018 elején felvásárolt, PlayFab backendet veti be, amelynek tesztelése már egy ideje zajlik a vállalatnál. Az eredetileg AWS alapokon működő PlayFabet a cég folyamatosan költözteti át a saját szolgáltatására, a megoldással pedig a fejlesztőknek könnyen használható és skálázható backendet ígér, kifejezetten a mobilos játékok mögé. Ennek megfelelően a vállalat az Android és iOS mellett Nintendo Switch-hez is kínál vele SDK-t - de a backend akár UWP-s játékokhoz is befogható.Az Xbox Live a Microsoft szerint jelenleg 400 millió készüléken érhető el, aktív felhasználóbázisa pedig 68 millió fő - a mobilos platformok felé történő nyitással a cég több mint kétmilliárd potenciális eszközt érhet majd el. Az új SDK-t tehát teljes pompájában először a március 18-22 között rendezett GDC konferencián mutatja majd be a redmondi óriás.
A lépés különösen a Nintendo Switch felhasználók számára lehet fontos, a japán cég platformján ugyanis a közösségi lehetőségek erősen korlátozottak, ahogy az Ars Technica is kiemeli, még a hivatalos hangalapú chat is egy különálló okostelefonos alkalmazásba van száműzve. A platformok közötti átjárásra egyébként a szegmens egyre több szereplője fordít figyelmet, beleértve a népszerű Fortnite mögött álló Epic Gamest is, logikus lépés tehát a Microsoft részéről, hogy még időben igyekszik minden eszközön beállítani saját közösségi és rangsorolási funkciókat kezelő, illetve multiplayer hátterét a játékok mögé.


A hír forrása: HWSW Mobil oldala
{link}

Hozzászólás: 1 Nyomtatóbarát változat FACEBOOK TWITTER
Hírkategóriák
 

 

Oldal létrehozási idõ: 0.1883 másodperc, 0.0556 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 72. Memória használat: 4,779kb