Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Lényegében egy újabb minijáték-gyűjteményről van szó, amely a Wii Sportshoz hasonlóan a gép egyedi képességeit hivatott bemutatni –vagyis nagy részük erősen használja a kontroller kijelzőjét, a multiplayer mókák pedig aszinkron játékélményt adnak. Az egyedül játszható minijátékok közül most kettőt mutatnák be,az egyik a Donkey Kong világába helyezett Crash Course-t és a „jól ismert” NES-cím, a Nazo no Murasame Jo köntösébe bújtatott Ninja Castle-t. Utóbbit már tavaly is láttunk a techdemo-összeállításban: ez az a játék, ahol a GamePad-et egyik kezünkkel a tévére merőlegesen tartjuk, a másik kezünkkel pedig ennek képernyőjén maszatolva dobócsillagokat ficcentünk a tévé felé. A cél természetesen a mindenféle nindzsák leszedése lesz, beleértve a néha ránk dobált bombák és dárdák semlegesítését is.
A Crash Course-hoz a tévé már nem is kellett, az egész játék a kontroller mozgatásával, annak képernyőjén játszódik. A feladatunk egy apró kocsinak és törékeny szállítmányának végignavigálása lesz: jobbra és balra dönthetjük a kontrollert, így gurulhatunk a megfelelő irányba. E mellett néhány liftet és falat tudunk mozgatni a ravaszok segítségével, így kellett eljutni a több szakaszra bontott pályán a kijáratig, öt élet felhasználásával. Ez már nem volt olyan könnyed feladat, mint a nindzsázás, köszönhetően a könyörtelen fizikának és a könnyen törő rakományunknak. A Zelda Battle Questben a Wii U kontrolleres játékos íjaz, a másik három játékos pedig Wiimote-tal tud kardozni, így kell együtt, automatikusan haladó csapatként megsemmisíteni a ránk támadó ismerős szörnyeket. A kooperáció szó szerint életfontosságú, a játékosoknak közösen van öt élete, bárki is hal meg, ebből fogy el egy. A Luigi’s Ghost Mansion minijáték messze a legszórakoztatóbb minijáték a Nintendo Land-ben.A GamePad-et tartó játékos egy szellemet irányít, célja pedig a másik négy játékos kikészítése –dolgát nehezíti, hogy bár alapból láthatatlan, a szellemvadászok kontrollere rezegni kezd, ha a közelükbe ér. A vadászat fénnyel történik: minél tovább tudják a többiek zseblámpájukat a szellemen tartani, annál több életponttól szabadítják meg. A vadászok ugyan fel tudják támasztani egymást, de ez kiváló lehetőséget ad a csapdaállításra a szellemnek: elég megbújni egy árnyékos sarokban, és rávetni magunkat az orvoslással elfoglalt vadászokra.
A másik két bejelentett pálya az F-Zero és az Animal Crossing világába visz: az előbbiben a Wii U kontrolleres játékos tud elhelyezgetni akadályokat a többsávos pályán, amiket a másik játékosnak természetesen ki kell kerülnie száguldás közben. Az Animal Crossingra épülő Sweet Dayben négy játékos együtt dolgozik: minél több cukorkát kell összegyűjteniük, amíg a Wii U kontrolleren játszó karakter két őrt irányítva el nem tudja őket kapni.
A Nintendo Land összesen 12db minijátékot tartalmaz,egy részüket röviden bemutattuk,de ezeken kívül még számos más minijáték megtalálható,olyan remek címek mind például a Metroid.
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Jó pofa játék,igazi móka lehet egy család vagy baráti tásaság körében. Amúgy én azért remélem,hogy alap játék lesz majd a Wii U-hoz,csak úgy mint a Wii Sport a Wii-hez.
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Újabb infók a Nintendo Land pár játékáról....
News from Nintendo.hu....
Yoshi’s Fruit Cart, Captain Falcon’s Twister Race, Octopus Dance
"A Nintendo Land minden korosztály számára szórakoztató, mély játékélményt kínál egyedüli és társas játék esetén egyaránt. A Wii U GamePad használatával a Wii U tulajok egy virtuális vidámparkot fedezhetnek fel, ahol a 12 attrakció mindegyikét egy népszerű Nintendo sorozat inspirálta. A korábban nyilvánosságra hozott attrakciók (Mario Chase, Metroid Blast, Luigi’s Ghost Mansion, The Legend of Zelda: Battle Quest, Pikmin Adventure, Animal Crossing: Sweet Day, Donkey Kong’s Crash Course, Takamaru’s Ninja Castle and Balloon Trip Breeze) után a Nintendo most a maradék háromról is lerántotta a leplet:
Yoshi’s Fruit Cart: A GamePad érintőképernyője és a stylus segítségével utat kell rajzolnunk a Yoshi Cart számára. Csakhogy kizárólag a TV-n látott kép mutatja a begyűjtésre váró gyümölcsöket és az elkerülendő akadályokat, így a játék nagyon jó példája a Wii U és a GamePad kontroller által lehetővé tett kétképernyős játéknak.
Captain Falcon’s Twister Race: Ebben az egyjátékos attrakcióban, melyet az F-Zero sorozat mintájára alkottak meg, a pálya felülnézeti képét látjuk a GamePaden, melyet függőlegesen tartva és úgy mozgatva kell járművünket egy kanyargós pályán végigkormányozni, minden checkpointot időben elérve. Segítségünkre lesznek a pályákon elszórt gyorsítók, de a nagy száguldásban nem szabad megfeledkezni a futamot könnyen veszélyessé tevő akadályokról és járművekről.
Octopus Dance: Ismét egy egyjátékos attrakció, melyben ezúttal egy mélytengeri táncoktató mozdulatait kell a GamePad segítségével utánozni. Fontos, hogy folyamatosan figyeljük magunkat hátulról, hogy a lehető legpontosabban utánozzuk a tánclépéseket, de a GamePad és a TV közös használata egy egyedi, dinamikus csavart visz a dologba: A játékosoknak időnként váltaniuk kell, hogy a TV-t vagy a GamePad képernyőjét nézik, mivel az egyik mindig hasznosabb nézetet nyújt
A Nintendo Land a Wii U Premium csomag része, mely november 30-án jelenik meg. A Wii U hardver külön is megvásárolható lesz a Wii U Basic csomag formájában, míg a Nintendo Land szintén kapható lesz önálló szoftverként is."
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games