masinák
Hirdetés 2
Controller Infok...

Hirdetés

 

A Star Fox Zero készítéséről bővebben
( Kategória: Wii U Írta D@reeo - 2016 április 06 szerda - 19:27:20 )

A Platinum Games neve ismerősként hangozhat sok Wii U tulajdonos számára, hiszen nekik köszönhető a konzolra portolt Bayonetta és az exkluzívként megjelent Bayonetta 2, illetve a Wonderful 101 elkészítése is. Yusuke Hashimoto is a csapat tagja és elég komoly játékfejlesztői múltra tekint vissza, hiszen karrierjét a Capcomnál kezdte, ahol a Resident Evil fejlesztésében is részt vett. Most neve azonban más miatt került előtérbe, ugyanis egy újabb együttműködés keretein belül Shigeru Miyamotoval próbálják meg a Star Fox sorozatot 10 év után leporolni. Yusuke arról számolt be egy kisebb beszélgetés keretei között, hogy esett épp az ő csapatukra a választás, milyen kihívásokkal találkoznak a játék fejlesztése során, hogy folynak a munkálatok és mire használják a megjelenésig még fennmaradó időt.

"A Bayonetta 2 készítése során úgy gondoltam, valamilyen módon utalást rejthetnénk a Nintendo-ról. Természetesen elkezdtünk azon gondolkozni, hogyan tehetnénk meg ezt a Bayonetta első és második részében." Végül különféle kosztümök készültek el. Mint például Samus, Link, vagy Peach külső. "A kosztümökön felül, úgy gondoltam jól állna valami ötlet, ami akár változást is hoz a játékmenetbe. Nem akartam csak új felöltökkel foglalatoskodni. Ehelyett elkészítettünk az Arwing-ot és elhelyeztük ezt a játék egy részében."

A készítők annyira beleélték magukat az ötlet megalkotásába, hogy el is felejtették megkérdezni a kiadót, megfelelő-e az ötlet, maradhat-e a játékban. A Nintendonak viszont annyira tetszett a megvalósítás, hogy felkérték a csapatot egy új Star Fox elkészítésére. "Fura belegondolni, hogy is kezdődött az egész." - fűzte hozzá Hashimoto.

"Nyilvánvalóan nagy közös múltra tekinthetünk vissza az akció játékok terén, Miyamoto úr csapata pedig más stílusú játékok készítésében is nagy tapasztalattal rendelkezik már, így nagy hatással vagyunk egymásra. Mivel elég ideje készítünk már akció játékokat, tudjuk az emberek milyen módon játszanak, egy adott szituációban hogyan reagálnak, merre mozdulnak, milyen döntéseket hoznak. Örülök a lehetőségnek, hogy együtt dolgozhatunk, hiszen nagyon sok érdekes és különböző ötlet születik, sokat tanulunk a közös munka során."

Lépegető módban.

Hasonlóan a Splatoon-hoz a Star Fox Zero is egy olyan akció játék, amivel a készítők szeretnék kihasználni mind a Tv, mind a Gamepad képességeit, ez pedig nem éppen egyszerű fejlesztői kérdés. "Ezen a téren kell kreatívnak lennünk és inspirálni egymást." - teszi hozzá Hashimoto. "A játék mindkét képernyőn 60 fps képfrissítéssel fut, ami úgy gondolom sok játékosknak jó hír. Szerintem ez egy mérföldkő a játékiparban, olyan dolog, amit korábban sem mi a Platinumnál, sem más nem ért el."

Harc az űrben.

Miyamoto korábbi bejelentéséről - miszerint a Star Fox Zero megjelenése csúszik - kérdezve, Hashimoto elmondta, a fennmaradó időt a minőség javítására fordítják. Ezalatt gondolt az irányítás pontosítására és a külcsín javítására is. "Olyan élvezetessé szeretnénk varázsolni, amennyire csak lehet, hogy az ember úgy érezze: igen, ez Platinum minőség." A Star Fox Zero megjelenéséig már nincs sok idő hátra, április 22.-től lesz kapható.

[Beküldte Shepard]

Hozzászólás: 2 Nyomtatóbarát változat FACEBOOK TWITTER

 

Oldal létrehozási idõ: 0.0814 másodperc, 0.0169 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 48. Memória használat: 2,830kb