A San Francisco-ban a héten megrendezésre kerülő játékfejlesztői konferenciára (Games Developer Conference) a Nintendo is kivonul és standjukon Dan Adelman - az üzletfejlesztésért felelős menedzser - várja majd a látogatókat. Főként a korábban már egy interjúban közölt indie játékokról és azok készítéséről és támogatásáról esik szó. Így kerül a képbe ismét a Unity és a Web Framework nevű játékkészítő szoftver, utóbbi HTML5 alapú fejlesztés. Az előadásokkal és jó pár indie címmel - mint például a Teslagrad, Armillo, Ballpoint Universe: Infite, Cubemen 2, Little Drew, Monkey Pirates, vagy a Nihilumbra - próbálják a fejlesztőket arról meggyőzni, milyen egyszerű is a Wii U-ra játékot fejleszteni a fent említett szoftverek segítségével, de akár a saját rendszerüket használva..
Öt kisebb bemutató filmet készítettek elő, külön erre az alkalomra, a fent felsorolt játékokból, amik a Gamepad és egyéb, a konzolra jellemző tulajdonságokat hangsúlyoznak ki. Ezek alább megtekinthetőek.