A Legend of Zelda: A Link Between Worlds eredetileg egy aranyos, nosztalgikus játéknak indult, végül annál sokkal több lett, hiszen szinte minden fórumon ódákat zengtek a címmel kapcsolatban és a róla szóló kritikák is pozitívak voltak. Sok helyen az év kalandjátéka címet is megkapta. Egy Zelda játéktól azt hiszem mindenki valamilyen különleges élményt vár, de ez a cím, a "falsétálás" képességével és izgalmas fejtörői által igazán különlegesre sikeredett.
Az Official Nintendo Magazine (innentől csak ONM)
interjút készített a játék készítőivel arról, honnan érkeztek
ezek az ötletek és mi inspirálta a zenei anyag készítőit. A zenét szerző Ryo Nagamatsu-t és Eiji Aonuma-t, a játék producerét szólaltatták meg. Az interjú
részeként elhangzott az is, hogy a készítők megkérdőjeleznek minden hagyományos, tradicionális dolgot a sorozattal kapcsolatban.
ONM: "
Előszőr is gratulálunk az idei év egyik legjobban sikerült 3DS kalandjáték elkészítéséhez. Megnyugtat hogy ilyen jól sikerült?"
Eiji Aonuma: "
Kedves tőled, hogy ezt mondod. Nagyon büszke vagyok, hogy ennyien játszottak vele és hogy milyen sok pozitív visszajelzést kapott a Miiverse-n."
ONM: "
A rajongókat manapság különösen nehéz lehet meggyőzni, mivel az újonnan kiadott produktumok igen magas elvárásokkal szembesülnek, különösképpen, ha olyan univerzálisan újragondolt sorozatokból érkeznek, mint a The Legend of Zelda. Nehéz újító ötleteket felmutatni, miközben továbbra is meg kell felelni a rajongók ízlésének?"
EA: "
A Zeldánál úgy gondolom pontosan az újdonság erejére van szükség, hogy a rajongók várakozásait kielégítsük. Természetesen továbbra is meg fogjuk kérdőjelezni mindazt, amit a múltban alkottunk, minden megkötés nélkül."